Product Omschrijving
Details
Met een volledig nieuw stalen frame, meer rigide voor ongeëvenaarde manoeuvreerbaarheid, heeft de SR 50 R een agressief en aërodynamisch ontwerp dat is uitgevoerd op de RSV1000 R-fabriek die de beste technologie en veiligheid biedt die beschikbaar is op een sport-scooter
WHO ARE YOU? SR 50: de legende rijdt, en het wordt nog beter. Per jaar! Toen de SR 50 voor het eerst uitkwam, was het al een klasse apart. De ""sport scooter"" categorie is er speciaal voor uitgevonden. Nu is de SR 50 voorzien van een agressief nieuw ontwerp, geïnspireerd door de RSV Factory, maar er is meer aan de hand dan stijl! De SR 50 is voorzien van talloze technische oplossingen direct afgeleid van Aprilia's 'world-beating maxi, om je de top in apparatuur en het hoogste niveau van actieve veiligheid te laten ervaren. Met geavanceerde technologie, een legendarische naam, en gegarandeerde prestaties, is de SR voorbestemd om het Aprilia succesverhaal voort te zetten.
EVOLUTIE Sinds het werd geïntroduceerd, is de SR de voorkeur van het scooter Aprilia Racing Team, en wordt op grote schaal gebruikt bij races om snel tussen de pit lane en de paddock te pendelen.
GROTE LIEFHEBBER? Dus je weet alles over sportscooters? Je hebt je ingelezen op scooter technologie en prestaties. Dan weet je alles wat je nodig hebt over de nieuwe SR 50. Gewoon om je geheugen op te frissen, de SR 50 was de eerste scooter met 13"" wielen, de eerste met vloeistofkoeling, de eerste met een dubbel schijf remsysteem, en de eerste met een directe injectie motor. En afwerking en uitrusting zijn op superbike niveau. Kijk maar naar de spiegels, geïntegreerde voetsteunen en open hoofdremcilinders. De SR 50 moet de jouwe worden!
STYLE LIEFHEBBER? Misschien ben je een van de personen die de te verwijderen originele graphics vervangt en je eigen stickers op die plaats zet. Met al de moeite die Aprilia in het werk stelt voor zulke geweldige graphics! Ach, dat is aan jou! Aprilia heeft uw nieuwe SR vormgegeven op een manier waar we trots op kunnen zijn, met een compromisloze spot kijken we naar de cutting-edge technologie, hebben we zelfs een geheel nieuw stalen frame voor verbeterde stijfheid voor ongeëvenaarde wendbaarheid. En je kan niet anders dan een superieure multi-functionele van de SR's digitale instrumenten paneel, dubbele halogeen koplampen, motor-stijl schakelapparatuur waarderen. In feite ontbreekt er alleen nog een rijder die in het plaatje past ...! De SR wacht op jou.
SR, ÉÉN VAN DE VELEN? Misschien heb je een tour scooter om rond te reizen met je vrienden. Zo ja, op een SR zult u zeker de juiste personen aantrekken! SR rijders hebben altijd iets gemeen.. De agressieve stijl van de scooter en gestroomlijnde aerodynamica. Iedereen is anders, maar op een SR krijgt iedereen iets te delen. De SR 50 is uitgerust met een groot, compleet digitaal instrumentenpaneel dat de lezingen voor snelheid, klok, kilometerteller, dagteller, brandstof niveau, temperatuur van de koelvloeistof en de accuspanning biedt.
VERANTWOORDELIJKE JONGE MAN! Misschien ben je keurig met een van de persoonlijkheden hierboven beschreven - of misschien ben je dat niet. Dus het is maar goed dat de SR heeft wat nodig is om iedereen tevreden te stellen, inclusief geavanceerde veiligheidssystemen zoals dubbel disc remmen, high performance schokdempers en een groot aantal high-tech componenten.
Maar hoe je jezelf ook ziet, er zijn genoeg goede redenen voor het berijden van een SR.
1. Slanke, agressieve styling, om ervoor te zorgen dat alle ogen jouw kant op gaan. 2. Motorcycleroad-holding, precisie, wendbaarheid en totale veiligheid. 3. Dubbele schijfremmen voor controleerbare stopkracht en een fantastische actieve veiligheid. 4. Robuuste constructie, om ervoor te zorgen dat uw SR trouw blijft mijl na mijl na mijl. 5. Voorziening voor Body Guard slot. Want je kunt nooit te zeker zijn. 6. De juiste maat, niet te klein niet te groot. Het is een echte sport scooter. 7. Aandacht voor detail zelfs voor de meest veeleisende rijder. 8. Benijdenswaardige uitrusting, met inbegrip van krachtige 35 watt koplampen, opbergvak in de zitting neus-, motor-stijl schakel-en nummerplaat houder, en achterwielophanging met een open gekleurde veer.
Wat zou je nog meer kunnen wensen? SR 50 R Technische specificaties
Motor: Vloeistof gekoelde horizontale eencilinder tweetakt
Boring x slag: 40 x 39,3 mm
Cilinderinhoud: 49 cc
Compressieverhouding?: 12,1:1
Ontsteking: CDI - condensator ontladen ontsteking
Starten: Electrisch
Generator: Vliegwiel-magneto, 70 W - 12 V
Smering: Apart mengen met mechanische oliepomp
Versnellingsbak: Continue automatische variator
koppeling : Automatische centrifugale droge koppeling
Primaire aandrijving: V snaar
Final drive: Tandwielen in oliebad
Frame: Split single wieg frame in hoge treksterkte stalen buis
Voorvering: Hydraulische vork, 90 mm veerweg
Achtervering: Motor unit als achterbrug, frame banden op twee radiale silent block bevestigingen; veerweg 70 mm
Remmen: Front: 190 mm roestvrij stalen schijf; racen remklauw met twee zuigers tegenover 32 mm Achter:. 190 mm roestvrij stalen schijf; racen remklauw met twee zuigers tegenover 30 mm
Wielen: Vijfspaaks lichtmetalen wielen voor en achter: 3,50 x 13 "
Banden: Tubeless Voor en achter: 130/60 x 13"
Afmetingen: Totale lengte: 1860 mm Totale breedte: 705 mm Totale hoogte: 1120 mm Zithoogte: 820 mm Wielbasis: 1290 mm
Tank capaciteit: 7 liter
Carborateur: Dell'Orto 17,5 PHVA
Intake: Laminar
Prijs inclusief Kosten Rijklaar maken.
Prijs is inclusief rijklaar maken
Aanvullende Informatie
Aanvullende Informatie
Gewicht | 125 |
---|